وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همسرم تعادل اعصاب وروان نداره مرتب من تو خونه کتک میزنه  وتهدید میکنه|وکیل خانواده بهترین وکیل خانواده توضیح می دهد 

 

 

سلام خسته نباشید جناب من مهرمو گذاشتم اجرا و همسرم تعادل اعصاب وروان نداره مرتب من تو خونه کتک میزنه  وتهدید میکنه بیرون از خونم شاهد دارم که من تهدید کرده ایشون سابقه زندان به جرم آدم ربائی هم داره بنده بخاطراینکه ازش طلاق بگیرم میخوام ازش شکایت کیفری  کنم اما خودم حال روحیم اصلا خوب نیست اگر شما بخواین وکالت بنده رو قبول کنید چقدر حق وکالت میگیرید فقط جرم ایشون ثابت بشه  و طلاقمو بگیرید جرمش راحت ثابت میشه چون شاهد دارم شاهد هام پزشک اعصاب وروان هستند ویکیشونم خودش مامور بوده
 همسرم به هیچ عنوان زمانی که عصبانی میشه نمیتونه خودشو کنترل کنه اگرپارچ جلو دستش باشه چه گلدون باشه توسرخودشم خورد میکنه من امنیت جانی ندارم تو خونه می ترسم یا یه بلایی سر من بیاره یا خودشو بزنه بکشه.

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی دکتر اکبر فتح اللهی 

ویرنامه رادیویی ایشان برروی کلمه

درج شده درذیل کلیک کنید 

 

 

بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

 

 

 

جناب دکترمن برنامه تلویزیونی شما وبرنامه رادیویی شما رو در رادیو ایران دیدم وشما رو بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران قبول دارم لذا  مجموعا چند سوال حقوقی دارم درمود ضرب وشتم همسر وممنون میشم ضمن پاسخ کوتاه به این سوالات حقوقی برای من یک وقت مشاوره حقوقی بگذارید در دفتر وکالت خودتون

سوالات حقوقی من جناب دکتر

 

۱- ضرب وشتم همسر زندانی دارد ؟ 

۲ ـ لایحه دفاعیه ضرب وجرح همسر در پرونده طلاق تاثیر داره ؟ 

۳ـآیازن بخاطر ضرب وشتم بار اول میتونه حق طلاق بگیره ؟ 

۴ـ مدارک لازم برای ضرب وشتم همسر چیه ؟ 

۵- گواهی پزشکی قانونی برای ضرب وشتم همسر باید چطور باشه ؟ 

۶ـ انکار ضرب و شتم همسرتوسط شوهر رو چطور باید ازش دفاع کنیم ؟

در دفتروکالت جنوب تهران اتون هزینه حق المشاوره حقوقی هم برام مهم نیست

 

فقط یک وقت مشاوره حقوقی خیلی زود وسریع ظرف امروز و فردا بهم بدید وترجیحا صبح باشه منشی دفترتون اصلا همکاری نمیکنه چند بار وقت خواستم فقط هم وقت مشاوره حقوقی حضوری با خودتون میخوام

متشکر 

 

 

 

کارت ویزیت جناب دکتر 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی