وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من مشهد هستم و میخوام طلاق بگیرم یک وکیل خوب و معروف در تهران میخوام |بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

با سلام جناب وکیل فتح اللهی من مشهد هستم ومیخوام طلاق بگیرم برنامه رادیویی شما رو در رادیو ایران دیدم البته قبلا دادخواست طلاق داده بودم منتها نمیدوم چرا دادخواست طلاق رد شده قصد دارم برای تجدینظرخواهی طلاق بهترین وکیل خانواده ایران رو که ازنظر من شما هستید برای پروند ام درنظر بگیرم هم مشاوره حقوقی میخوام هم تنظیم لایحه برای تجدید نظر خواهی طلاق رو به یک وکیل معروف خانواده تو تهران به وکیل باتجربه و وکیل خوب بدم وهم وکالت پرونده رو ضمننا در برنامه تلویزیونی شما در شبکه ۲ سیما هم متوجه برخی اشتباهات خودم شدم متاسفانه ممنون میشم مشاوره تلفنی حقوقی اولیه هم بهم بدید هزینه اون رو هر چقدر باشه پرداخت میکنم . سمیه ..... 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره  در ایام عید و دیدن

برنامه های تلویزیونی ورادیویی

 جناب وکیل بر روی عبارت 

 

  ذیل کلیک فرمایید

 

وکیل معروف خانواده در تهران 

 

 

 

ضمننا چند تا سوال دارم از پرونده طلاق تجدینظرخواهی کنم یا دوباره دادخواست طلاق بدم ؟

لایحه تجدینظر خواهی طلاق هزینه حق الوکاله اش ویا هزینه تنظیم لایحه اش چقدر میشه ؟ 

برای تنظیم لایحه تجدینظرخواهی طلاق چه مدارکی بجز رای دادگاه نیازه ؟

آیا دوباره شهود دادگاه اول طلاق رو تو دادگاه تجدینظر طلاق قبول می کنن ؟ 

باتشکر

 

کارت ویزیت جناب دکتر

دفتر در ایام عید باز می باشد 

 

  • ۹۹/۱۲/۳۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

تجدید نطر خواهی از حکم طلاق

مشاوره حقوقی تلفنی

من مشهد هستم و میخوام طلاق بگیرم یک وکیل خوب و معروف در تهران میخوام

وکیل خوب درتهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی