وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چطور میتونم از پیامک شوهرم یا ی زن غریبه برای طلاق استفاده کنم |وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من هر دوشنبه برنامه رادیویی شما رو در رادیو ایران گوش میدم مدتی  ی مشاوره حقوقی میخواستم من مدتی هست که متوجه خیانت شوهرم به خودم شدم وحالا میخوام ز پیامک شوهرم یا ی زن غریبه برای طلاق استفاده کنم و مهریه و جهیزیه خودم رو هم بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید من رو ضمننا از برنامه خوب رادیویی اتون هم متشکرم دررادیو ایران 

 

نساء کاملی از تهران 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 

 

مشاوره حقوقی 

وکیل و کارشناس رادیو ایران 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی