وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با سلام چطور میتونم جهیزیه خودم رو پس بگیرم شوهرم اونا رو فروخته |وکیل خانواده بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی تشکر از برنامه رادیویی تون در رادیو ایران 

متاسفانه من وشوهرم چند ماه از عقدمون نمی گذره واون شغل آزاد داره و هر وز ی کار انجام میده حالا هم که قرار شده خونه بگیریم و عروسی کنیم متوجه شدم بخسی از جهیزیه رو ورداشته فروخته و برای خودش سرمایه کار درست کرده و هرچی میگم اونا رو بگذار سرجاش طفره میره بعنوان وکیل خانواده میخواستم ازتون کمک بخوام با چنین مردی میشه زندگی کرد که قبل از عروسی با وسایل زنش اینکارو رو کرده 

 

چند تا سوال از حضورتون دارم 

۱ . جهیزیه رو بدون لیست میشه پس گرفت ؟

۲ . از کچا بفهمم با اموالم چیکار کرده ؟ 

۳ حساب جاری اش رو میتونم بجای جهیزیه توقیف کنم ؟ 

 

جناب دکتر مجدد از برنامه رادیویی شما در رادیو ایران تشکر میکنم لطفا برای من ی وقت مشاوره حقوقی حضوری در اولین فرصت تعیین کنید .

با تشکر محبوبه مومنی از شهرک غرب تهران 

 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 

 

وکیل  خانواده کارشناس رادیو ایران

و شبکه ۲ سیما 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی