وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم مرتبا من رو آزار جنسی میده طلاق میخوام ؟ وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر ممنون از اینکه بعنوان وکیل خانواده دررادیو ایران برای مردم وقت می گذارید و سوالات حقوقی مردم رو جواب میدید من ۶ سال هست با ی پزشک ازدواج کردم وضع مالی خوبی داشت ظاهرا خوش اخلاق بود منتها بعد از ازدواج یعنی تو دوران عقد یکدفعه اخلاقش عوض شد یعنی تا قبل از عروسی حرف اط طلاق و مرتب از جدایی می گفت منهم خیلی اصرار داشتم فقط اون رو برای خودم حفظ کنم اما اون شرط برای من گذاشت و اون نزدیکی از پشت بود که ظاهرش تخیلی و شیرین بود ولی در اصل بعدا برای من فقط عفونت و درد و عذاب بهمراه داشت حالا رفتارهای جنسی زننده دیگه هم بهش اضافه شده که فقط میخوام طلاق بگیرم و چون تصمیم به طلاق یکطرفه یا طلاق از طرف زن داشتم با شما بعنوان وکیل معروف خانواده در تهران آشنا شدم حالا ممنون میشم برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید 

مجددا از برنامه رادیویی وتلویزیونی شما ممنونم بخصوص پاسخ به سوالات حقوقی در رادیو ایران روزهای دوشنبه ممنون 

 

نگار احمدی از نواب 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 


وکیل خانواده کارشناس رادیو ایران 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی