وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من جلو شوهرم اقرار کردم خیانت کردم مورد قبوله وزندان میرم ؟ وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده در ایران 

 

با سلام جناب دکتر من خانمی هستم 36 ساله سوالات حقوقی داشتم در مورد خیانت خودم به شوهرم من مدتها باشوهرم مشکلی نداشتم اون کارمند بود من هم کارمند بودم حالا مدتی هست از هم به لحاظ عاطفی دوریم واین امر باعث شد من تو گروه های تلگرامی با مردی آشنا بشم که از اول هم انصافا ازش خوشم نمی یومد ولی اینقدر اصرار کرد و من هم احساس تنهایی می کردم رفتم بسمتش و متاسفانه عکس های لختی خودم رو در چند مرتبه ارسال کردم حالا شوهرم با اینکه خودش حطاهای بسیاری داشته موضوع خیانت من رو فهمیده و من رو مجبور کرد با کتک روی کاغذ عادی بنویسم که من بهش خیانت کردم وبا مرد غریبه رابطه جنسی داشتم من هم از ترس جونم و نداشتن امنیت جونی در اون لحظه اقرار کردم به زنا و اقرارکردم به رابطه نامشروع و خیانت حالا بنظرتون چیکار کنم آیا اقرار من به خیانت مورد پذیرش دادگاه قرارمی گیره یا نه ؟ چون اقرارم به خیانت کتبی هست ؟ البته من قبول دارم خیانت کردم ولی از زندان و شلاق می ترسم و انصافا هم این خیانت در حد پیامک بوده تا رابطه جنسی چیکار کنم ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی ویا مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید ؟ 

 

با تشکر 

سمیه .... مومنی نسب 

ممنون از برنامه خوبتون دررادیو و تلویزیون 

 

دوست عزیز مشاوره با جناب دکتر  رایگان نیست 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

مشاوره حقوقی دکترفتح اللهی 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

خیانت

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

من جلو شوهرم اقرار کردم خیانت کردم مورد قبوله وزندان میرم ؟

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی