وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بنده تو مجتمع قضایی یک پرونده باز دارم قاضی گفته تسلیم به رای شو قبول کنم ! وکیل پایه یک دادگستری 

 

با سلام جناب وکیل من یک پرونده باز کیفری تو مجتمع قضایی بعثت تهران دارم الآن درحال رسیدگی پس از  دادسرا است یعنی از دادسرا برای من قرار صادر شد و پرونده اومد به دادگاه حالا در جریان رسیدگی به پرونده کیفری من قاضی نمیدونم میخواد کار خودشو راحت بکنه ویا ازدست من ناراحته ویا برای من میخواد تخفیف قایل بشه میگه تسلیم به رای شو و تسلیم به رای رو امضاء کن بده به مدیر دفتر پرونده من هم فروش مال غیر و خیانت در امانت هست جناب وکیل نظر حضرتعالی چی هست میشه برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید با تشکر !

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

وکیل کیفری 

 

 

 

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

تسلیم به رای

قاضی گفته تسلیم به رای شو قبول کنم !

مشاوره حقوقی آنلاین

پرونده کیفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی