وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

عسرو حرج شامل چه مواردی می شه | وکیل خانواده | وکیل معروف خانواده 

 

با سلام جناب دکتر من میخوام طلاق بگیرم و دلایل کافی دارم منتها رفتم دادگاه خانواده گفتن باید به عسر وحرج استناد بکنی میخواستم بدونم عسرو حرج که توی دادگاه خانواده درمورد اون صحبت می کنن شامل چه مواردی میشه و آیا موارد عسروحرج شامل من هم میشه یا نه چراکه خسته شدم وطلاق میخوام و واقعا نمیدونم به عسروحرج می خوره شرایط من یا نه میگن طلاق عسروحرج از همه بدتره جناب وکیل و شامل همه هم نمیشه ممنون میشم برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید تا ببینم طلاق عسروحرج چطوری هست و آیا بمن طلاق عسروحرجی میخوره با نه ! 

 

با تشکر از برنامه خوبتون دراردیو و تلویزیون 

محبوبه بیات 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

  • ۰۰/۰۳/۳۱
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

عسرو حرج شامل چه مواردی می شه |

عسروحرج

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی