وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت به شوهرم باعث شده من رو تهدید بکنه چیکار کنم ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر ممنون از برنامه خوبتون د ررادیو ایران _ برنامه خانه و خانواده 

من به شوهرم جناب وکیل خیانت کردم هرچند به مشاورحقوقی هم گفتم وبه مشاوره خانواده اما هر 2 به من گفتن در موضوع خیانت به شوهر باید به یک وکیل پایه یک دادگستری قدیمی و معروف صحبت بکنی حالا من در رادیو از شما شنیدم که باید در مورد خیانت به شوهر سریع مشاوره حقوقی گرفت تا به مشکل دادسرا برخورد نکرد لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

 

با تشکر مهین احمدی 

 

جناب دکتر ممنون از برنامه خوبتون د ررادیو ایران _ برنامه خانه و خانواده 

 

 



جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 


وکیل پایه یک دادگستری 

 

کارشناس رادیو ایران 

 

 

 

{1} خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر

کوچه ناصر تابلو وکالت مشخص است

تلفن منشی 66454489

...............................................

{2}  نازی آباد خیابان شیر محمدی روبه روی 

فروشگاه جانبو  پ 141 طبقه دوم

تلفن منشی 55082352

 

 

 

شبکه ۲ سیما ـ برنامه عصر خانواده 

 

 

رادیو ایران ـ برنامه خانه و خانواده 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی