وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

متاسفانه شوهرم راضی نمیشه بریم پیش مشاوربه خاطر خیانت ! 

 

 

 

باسلام مجدد جناب وکیل فتح اللهی عزیز ممنون از برنامه خوبتون دررادیو وتلویزیون 


متاسفانه شوهرم راضی نمیشه بریم پیش مشاور به خاطر خیانت بمن  و تاکید میکنه من سرم به سنگ خورده و از کار خودم پشیمان هستم و سرم تو لاک خودمه به نظرتون چیکار کنم؟ هرچی بهش میگم این کارت نشون میده یه کمبودی یا در من یا در زندگیمون بوده که تو با یه نفر دیگه بهم پیام میدادید و بیا تا علتش را بفهمیم اما زیر بار نمیره و میگه هیچ کمبودی نبوده و شیطون گولم زده، نفهمی کردم، به هیچ طریقی راضی نمیشه؟

 

با تشکر معصومه احمدی شنونده شما دررادیو 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

وکیل خانواده 

 

کارشناس رادیو وتلویزیون 

 

 

 

{1} خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر

کوچه ناصر تابلو وکالت مشخص است

تلفن منشی 66454489

...............................................

{2}  نازی آباد خیابان شیر محمدی روبه روی 

فروشگاه جانبو  پ 141 طبقه دوم

تلفن منشی 55082352

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی