وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پسره گفته به شوهرت پیام میدم بفهمه با من بودی | رابطه نامشروع 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران ـ برنامه خانه و خانواده 

 

من خانمی ۳۰ ساله هستم گرافیک خوندم ولی حسابدار هستم و گالری دارم توی گالری یک پسری به من نزدیک شد و متاسفانه من گول خوردم و با اون وارد رابطه شدم بدون این که شوهرم بفهمه چندباری باهم بیرون رفتیم و متاسفانه رابطه از پشت هم داشتیم و رابطه پیامکی و واتس آپ که تصویر های لختی از من میخواست تا این که ی روز فهمیدم پسره کارش این هست و بهمه خیانت می کنه و با چند تا دختر در آن واحد ارتباط داره حالا که پسره رو پسش زدم میگه میام در خونتون تو شهرک غرب و آبروی تو رو می برم و عکس هایی که برام فرستادی رو برای شوهرت می فرستم لطفا کمکم کنید من برنامه شما رو در رادیو ایران دیدم لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران ـ برنامه خانه و خانواده 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

مشاوره حقوقی فوری 

 

با وکیل وکارشناس رادیو ایران 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی