وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 شوهرم کتکم میزنه چطور ازش طلاق بگیرم| وکیل خانواده بهترین وکیل خانواده 
 با سلام جناب دکتر ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران برنامه خانه و خانواده
 من خانمی هستم ۳۸ ساله و کارمند  که حدود دوازده ساله با شوهرم زندگی می کنم  همیشه شوهرم منو تهدید میکنه و یا بعضی از اوقات روی من دست بلند میکنه  حتی به من نسبت رابطه نامشروع با همکاری مردم میده به من میگه که با همکار های مرد تو محیط اداره رابطه برقرار می کنی  یه روز می خوام بیام تو محیط کار و محل کار داد و بیداد انجام بدم  جناب وکیل دیگه ازش خسته شدم می خوام علیه اقدام قانونی لازم را انجام بدم می خوام به خاطر تهدیدها ش و اینکه من را مورد ضرب و جرح قرار میده و این که به من نسبت رابطه نامشروع با همکارانم میده  ازش  شکایت بکنم  می خوام وکیل بگیرم که اولاً ثابت می‌کنم که هر چیز در رابطه با من گفته دروغه  و به  عنوان افترا ازش شکایت بکنم  وکیل خانواده خوب و با تجربه بگیرم که طلاق من را از این مرد نامرد بگیره ضمنا می خوام حضانت بچه های خودمم ازش بگیرم  برنامه رادیویی از شما شنیدم که لازم قبل از انجام طلاق یکسری از دعاوی به صورت مقدماتی ثابت بشه تابشه طلاق از طرف زن رو به راحتی توسط وکیل انجام داد 
 باز هم از برنامه خوب رادیویی توان در برنامه خانواده رادیو ایران تشکر می کنم
 لیلا نوری از تهران

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۵/۲۹
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

دفتروکالت شهرک غرب

شوهرم کتکم میزنه چطور ازش طلاق بگیرم

طلاق

مشاوره حقوقی آنلاین

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی