وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

موقع خیانت شوهرم ازش فیلم گرفتم ولی بدون صدا | وکیل پایه یک دادگستری 

 

با سلام ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران جناب وکیل فتح اللهی عزیز 

من خانمی هستم که اخیرا متوجه خیانت شوهرم به خودم شدم هم با واتس آپ با دیگران درارتباط هست هم فیلم های مستهجن رد و بدل میکنه هم اخیرا با توجه به اطمینان من از خیانت کردنش ترتیبی دادم وازش حین رابطه جنسی فیلم گرفتم و حالا میخوام برای مشاوره حقوقی خدمت شما برسم برای گرفتن ی وکیل خوب برای اقدام علیه خیانت شوهرم فلذا ممنون میشم ی مشاوره حقوقی برای خیانت در خصوص شوهرم با شما داشته باشم ممنون 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

خیانت شوهر

مشاوره حقوقی تلفنی

موقع خیانت شوهرم ازش فیلم گرفتم ولی بدون صدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی