وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از شوهرم چطور تعهد بگیرم که قانونی باشه خیانت کرده ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

با سلام ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

من خانمی هستم از شنوندگان شما جناب دکتر که مرتبا شوهرم من رو تهدید می کنه و اذیت یکی دوبارم به من خیانت کرده خسته شدم وازش شکایت کردم بخاطر ضرب وشتم و پزشکی قانونی که داشتم برادرهام حالا همه جمع شدن جناب وکیل ازش تعهد بگیرن برای کارهاش چطور باید تعهد گرفت ازش که مشکلی در آینده پیش نیاد و بشه اقدام لازم قانونی رو علیه اش انجام داد تعهد محضری باشه جناب وکیل یادستی متن اون تعهد چطور باید باشه ؟ لطفا برای تنظیم متن تعهد گرفتن از شوهر ی وقت مشاوره حقوقی حضوری برای من بگذارید . 

 

 

مجدداد ممنون از برنامه خوبتون دراردیو 

باتشکرنسترن داوودی 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

1-  سعادت آباد - بلوار دریا (پل مدیریت )

بین ۴راه خوردین و علامه جنوبی

تلفن هماهنگی 66454489

...............................................

2-  نازی آباد _٥٠ متر پایین تر از بیمارستان امیرالمومنین

روبه روی  چلوکبابی سابق توحید پلاک ١٤١ طبقه دوم 

تلفن هماهنگی55082352

 

 

 

وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی