وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت شوهر با واتس آپ قابل پی گیری هست ! جناب وکیل 

 

با سلام جناب دکتر و ممنون از برنامه خوبتون در رادیو 

من خانمی هست ۳۹ ساله که با شوهرم تو محل کار ۱۵ سال پیش دوست شدیم و سپس ازدواج کردیم بعد متوجه شدیم همدیگرو دوست داریم که ارتباط دوستی و جنسی ما منجر به ازدواج شد برای من ۱۴ تا سکه انداخت و شروع به زندگی کردیم الان هر دومون کارمند هستیم ووضع مالی خوبی داریم اما متاسفانه اتفاقی که افتاده این هست که فهمدیم با یکی از کارمندا که همکارهر دومون هست ارتباط نامشروع پیامکی و واتس آپی داره حالا متوجه شدم زنه برای فیلم های مستهجن میفرسته واز اون بدتر این که زنه شوهر هم داره وداره به تحریک شوهر من از شوهرش طلاق میگیره اینطوری هم بچه های من آوراه می شن هم بچه های اون مرده چند تا سوال حقوقی دارم جناب فتح اللهی عزیز بنظرتون من از شوهرم شکایت بکنم وضع بدتر می شه یا نه و اینکه شوهره زنه رو مطلع بکنم ؟ ویا حق وحقوق خودم رو بذارم اجرا با کمک یک وکیل باتجربه لطفا بمن یک مشاوره حقوقی تلفنی بدید ممنون میشم ! هزینه و حق المشاوره رو هم پرداخت می کنم ! البته شوهره فهمیده شوهرمن باهاش در ارتباط هست فقط کافیه هر ۲ نفر همزمان اقدام قانونی توسط وکیل رابطه نامشروع انجام بدیم تا موفقیت کامل بشه من ی وکیل معروف خانواده می خواستم که با شما در رادیو آشنا شدم که در مورد شروط ضمن عقد دعوت شده بودید جناب وکیل فتح اللهی عزیز و بزرگوار 

دررابطه باخیانت میگن شما بهترین وکیل تهران هستید 

یکی از دوستان شما رو بهترین وکیل خانواده تهران معرفی کردند در نی نی سایت هم همه از شما بعنوان بهترین وکیل خانواده ووکیل معروف خانواده که رادیو و تلویزیون میان حرف می زدن امیدوارم به من هم ی وقت مشاوره حقوقی نزدیک بدید جناب دکتر فتح اللهی عزیز و بزرگوار . 

 

 

مجدداد ممنون از برنامه خوبتون دراردیو 

باتشکرنسترن داوودی 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی