وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم نسبت به من فهمیدم خیانت داره می کنه بادوستم رفیقه | رابطه نامشروع 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم دادگستری کارشناس برنامه رادیو وتلویزیون من میخوام از رابطه نامشروع و خیانت شوهرم برای شما بیشتر بگم و اینکه چطور شوهرم با دوستم به من خیانت کردن واینکه مجازات خیانت این ۲ نفر درصورت شکایت این من توسط وکیل خانواده که وکیل پایه یک دادگستری هم باشه چقدره جناب فتح اللهی عزیز من در برنامه رادیویی شما شنیدم اگر کسی خیانت بکنه بعنوان وکیل معروف خانواده فرمودید چطور میشه پرینت تلفن های خیانت و خیانتکار رو با دستور بازپرس و دادیار گرفت و برای رفتن دادسرا و گرفتن پرینت و اینکه از شوهرم شکایت کنم واون خانم میخوام ی وکیل باتجربه و وکیل خوب که همه بعنوان وکیل معروف خانواده ایران میشناسنش وکالت بدم برای شرکت و طرح شکایت در دادسرا و دادگاه ارشاد ویا دادسرای محل زندگی خودم میخوام به این فرد بفهمونم که خیانت به زن و خیانت به همسر چه عواقبی داره من جناب وکیل وقتی تو آشپزخونه در حال تدارک شام بودم متوجه تماس تلفنی غیر معمولی با شوهرم شدم که مرتب تو تلفن به شوهرم میگفت عشقم چون صدای تلفن شوهرم بلند هست و نتونست از من این خیانت رو پنهان بکنه حالا میخوام در مورد خیانت شوهر و طلاق بیشتر بدونم دیروز یکی از دوستان در دفتر وکالت شهرک غرب شما حاضر شده بود و میگفت در رادیو ایران با شما آشنا شده و بعنوان وکیل خانواده که نه بعنوان بهترین وکیل خانواده کلی از شما تعریف تجمید می کرد جناب وکیل فتح اللهی عزیز حالا من هم میخوام شما بعنوان وکیل طلاق بنده وارد عمل بشید و حق الوکاله شما هر چقدر باشه تقدیم خواهم کرد و قبلش میخوام یک مشاوره حقوقی تلفنی از شما بگیرم وهزینه اون رو هم پرداخت می کنم چون میدونم مشاوره حقوقی شما هزینه داره که البته بحق هم هست ضمننا یکی از دوستان من هم که در مشهد زندگی می کنه میگفت بهترین وکیل خانواده مشهد هم شما رو بهش معرفی کرده بودند تا پرونده طلاقش در دادگستری و دادگاه خانواده مشهد جلو بره خلاصه همه و همه شما رو بعنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در زمینه های مختلف میشناسن لطفا جناب فتح اللهی من رو از این کابوس خیانت پیامکی شوهرم نجات بدید ضممنا میخوام مهریه و حقوق خودم رو مثل نفقه اینا رو هم اجراء بگذارم البته یکی از خونه هاش بنام من هست ضمنا یبار هم خیانت کرده بود به پدر و برادرها تعهد و قول داد که خیانت نکنه ولی به قولش عمل نکرد اون تعهد هنوز هم هست بی شرف همش هم میگه من قهرمان بچه هام هستم جناب وکیل همه بچه ها رو هم با من بد کرده 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 دکتر وکیل فتح اللهی در تلویزیون 

 

 

 

 دکتر وکیل فتح اللهی در رادیو ایران 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۷/۱۴
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

ادرس دادگاه خانواده ولنجک

استرداد جهیزیه با مامور

استرداد جهیزیه بدون لیست سیاهه

استرداد جهیزیه و تمکین

استرداد طلاهای نامزدی

اظهارنامه برای تمکین

اظهارنامه تمکین

اعتراض به رای دادگاه

الزام به تنظیم سند

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت دبی

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت محلاتی

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت ونک

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت مرزداران

دفروکالت شهرک غرب

دیگر قراردادها

شوهرم نسبت به من فهمیدم خیانت داره می کنه بادوستم رفیقه

طلاق از طرف زوجه

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده جنوب تهران

وکیل خانواده مشهد

وکیل خوب خانواده در تهران

وکیل طلاق خیلی خوب

وکیل ماهر برای طلاق

وکیل ملکی خوب

وکیل نزدیک پیروزی

نظرات (-۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی