وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت شوهرم رو چطور اثبات بکنم ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب وکیل فتح اللهی عزیز من خانمی هستم ۳۶ ساله از مشهد رادیو رو گوش می کردم که با شما آشنا شدم سوالات حقوقی پیرامون خیانت و تهدید شوهرم دارم ممنون میشم مشاوره حقوقی خیانت بصورت تلفنی بمن بدید متشکر از شما و محبتی که دارید شوهرم نه تنها خیانت کرده بلکه من رو تهدید کرده در صورت گفتن به خانواده پدری خواهد کشت فعلا هم با زنه رابطه داره و اطمینان دارم رابطه جنسی هم با هم دارن حالا میخوام هر چه سریع تر اقدام قانونی لازم رو با ی وکیل خانواده انجام بدم بهترین وکیل خانواده مشهد شما رو بمن معرفی کردند وگفتند در رادیو برنامه دارید ایشون بعنوان وکیل خانواده مشهد شما رو بهترین وکیل خانواده تهران و وکیل طلاق خوب برای خیانت می دونستند ممنون میشم از طریق تلفن من رو مشاوره حقوقی بدید و من هزینه هاش رو پرداخت بکنم 

 

با تشکر از برنامه خوبتون در رادیو ایران ـ روزهای دوشنبه 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

 

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

برنامه وکیل اکبر فتح اللهی شبکه۲ سیما

 

و

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی