وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مراحل شکایت خیانت از شوهر چطوریه جناب وکیل 

 

با سلام جناب وکیل من خانم کارمندی هستم در رادیو کار می کنم اخیرا متوجه خیانت شوهرم شدم حالا نیازمند مشاوره حقوقی خیانت هستم  ایشون زمان هایی که من در رادیو بعنوان تهییه کننده حضور داشتم با خانم مورد علاقه خودش که یک خانم ارایشگر هست چت می کردن که اون طور که من متوجه شدم هم در واتس آپ بوده هم در پیامک بوده هم در تلگرام نحوه متوجه شدن من هم به خیانت ورابطه نامشروع شوهرم اینطور بود که ی روز که کنار آشپزخونه نشسته بودیم متوجه تماس های مکرر فردی به شوهر شدم که هی میگفت عشقم عشقم اینقدر صدای گوشی شوهرم بلند هست که هر چه کرد متن صحبت رو از من پنهان کنه نتونست جناب وکیل من قصد دارم با گرفتن وکیل خوب این زن رو از زندگی خودم بیرون بکنم و اگر لازم هست شکایتهای لازم رو از این زن انجام بدم بخاطر تحریک شوهرم به خیانت واینکه هرشب فیلمهای مستهجن به گوشی شوهرم میفرسته ووقتی تلفنش رو گیر اوردم بهش زنگ زدم تازه زنیکه علی رغم خیانت به شوهر با این که متاهل هست و دوستی و رابطه نامشروع با شوهرم من رو تهدید به ضرب وشتم کرد و فحاشی و این که هرکار بخوام میکنم تو جلوی شوهرت رو بگبر جناب وکیل ادامه مطلب در ذیل 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 


وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

برنامه های وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

برنامه های وکیل فتح اللهی شبکه۵سیما 

 

و

برنامه های وکیل فتح اللهی رادیو ایران 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی