وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرونده خیانت شوهرم با زنه رفته دادسرا منم خواستن وکیل بگیرم ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی عزیز ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

من خانمی ۳۶ ساله هستم و از دادسرا برای من هم نامه و ابلاغیه و احضاریه امده و از بابت سوالات حقوقی پیرامون دستگیری خانمی با شوهر من رو هم دادسرای پلیس امنیت عمومی خواستن از من سند نخواستن شوهرم هم با آن خانم بازدداشت هستن و بردنشون زندان اوین حالا من میخوام قبل از دادسرا رفتن اطلاعات حقوقی مناسب داشته باشم و مشاوره حقوقی حضوری ویا مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی آنلاین بگیرم از شما میدونم سرتون شلوغ هست ولی لطفا برای بنده وقت بگذارید برادر شوهر هام آمدن پیش من گفتن بخاطر زندگی خودت از خیانت شوهرت توی یکی دیگه شاکی نشو و اگر قاضی دادسرای خیانت از ت پرسید شکایت داری بگو نه والا زندگی خودت بهم میخوره جناب وکیل من دیگه نمی خوام با این مرد خیانتکار زندگی کنم و میخوام از این فرصت برای طلاق و مهریه و حضانت بچه هام استفاده کنم ضمننا شوهرم کارمند عالیرتبه وزارت نفت هست و من هم پرستار هستم نمی خوام محل کار من از خیانت شوهرم مطلع بشن 

با تشکر سمیه کاظمی 

مجددا ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران روزهای دوشنبه 

 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 


وکیل طلاق 

 

 

 

وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

وکیل فتح اللهی دررادیو ایران 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی