وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قاضی رای طلاق رو رد کرد چیکار بکنم ؟ 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم برای من از طرف دادگاه خانواده رای طلاق صادر شده در صورتی که خانم من هیچ دلیل کافی برای عسر و حرج نداشته و همه حرفهایی که زده بوده دروغ محض بوده حالا این رای تو ثنا به من ابلاغ شده من میخوام از این رای مسخره تجدیدنظرخواهی بکنم چطور میتونم شما رو ملاقات بکنم تا برای من تجدیدنظرخواهی از طلاق بنویسید ویا رد حکم طلاق همسرم رو برای من از دادگاه تجدیدنظر وکالت حانواده بگذارید و بگیرید من نمی خوام به این راحتی و بدون دلیل بتونه حکم طلاق بگیره وبره ی نفر دیگرو بیچاره بکنه این رای غلط صادر شده متاسفانه من برای دادگاه اول که فکر میکردم رای طلاق رد میشه وکیل نگرفتم و لایحه هم ننوشتم همین فکر کنم کار رو خراب کرد لذا ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید و سوالات حقوقی من رو بصورت مشاوره تلفنی پاسخگو باشید ورای رو ازطریق واتس آپ براتون بفرستم . رای طلاق دیروز به من ابلاغ شده و ۲۰ روز فرصت تجدیدنظرخواهی دارم تا به دادگاه تجدیدنظر شکایت بکنم جناب وکیل من برنامه شما در رادیو شنیدم و بعنوان بهترین وکیل خانواده قبول دارم شما رو ممنون از وقتی که می گذارید . 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 


وکیل طلاق

 

 

 

 

دکتر وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

دکتر وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی