وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت واتس آپی کردم عکسام رو هم فرستادم حالا تهدیدم می کنه ؟ 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم ۳۰ ساله از مشهد خیابان سجاد مشهد اشتباه کردم و چون شوهرم سرد مزاج بود و با من رابطه زناشویی نداشت با ی پسر تو مهمونی آشنا شدم اولش پسره از من عکس های عادی میخواست ولی به مرور زمان عکس های خصوصی تر غافل از این که دارم به شوهر خیانت می کنم ما از خانواده های متمول مشهد و هتل دار هستیم نمی خوام ابروی پدرم در مشهد بین تجار مشهد بره حالا پسره تهدید کرده اگر پول بهش ندم و خونش نرم عکس ها رو میرسونه دست شوهرم و پدرم چون میدونه هر دو هتل دار هستند در مشهد جناب وکیل برای شما مقدور هست ازتهران یک مشاوره حقوقی سریع تلفنی به سوالات حقوقی من بدید هزینه اون رو بصورت کارت به کارت پرداخت می کنم

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 


وکیل طلاق

 

 

 

دکتر وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

دکتر وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

  • ۰۰/۰۷/۳۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل طلاق مشهد

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت لواسان

دفتر وکالت پیروزی

دفتروکالت تهران سر

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

وکیل اکبر فتح اللهی

وکیل برای رابطه نامشروع مشهد

وکیل خانواده جنوب تهران

وکیل خانواده مشهد

وکیل طلاق مشهد

وکیل پایه یک ستاری

وکیل پایه یک پیروزی

​​​​​​​خیانت واتس آپی کردم عکسام رو هم فرستادم حالا تهدیدم می کنه ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی