وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فریب در ازدواج از دخترمون شکایت کرده پسره به دادسرا ؟ 

 

با سلام جناب وکیل من مادری هستم دردمند از دست داماد داماد من رفته دادسرا در دوران عقد از دخترم به اتهام فریب در ازدواج شکایت کرده و برای من و شوهرم و دخترم دردسر بزرگی به راه انداخته البته ماهم در مورد مهریه اقداماتی کردیم منتها فعلا پرونده ما چون کیفری بوده رفته نزد دادستان اون هم دستور بررسی موضوع برای دخترم به پزشکی قانونی داد و ما رو با پرونده فرستادن کلانتری محل برای تحقیقات بیشتر و معرفی به پزشکی قانونی منتها وقتی رفتیم پزشکی قانونی ما رو فرستادن پهلوی پزشک متخصص برای بررسی موضوع پسره نیومد حالا فرستادن پرونده رو پیش دادستان اونهم مجدد ارجاع کرد به دادیار دادسرای خودش من چند تا سوال حقوقی دارم ؟ اول اینکه چرا خود دادستان موضوع رو مختومه نکرد پسره که شاکی بود تو مرحله اول نیومد دادسرا و پزشکی قانونی مگه نباید پرونده بسته می شد چناب وکیل سوال دوم اینکه دوباره دادیار برداشته پرونده فرستاده پزشکی قانونی یعنی هزینه دوباره برای ما و جالب این که برای من و دخترم قرار قانونی وثیقه هم صادر کرده در صورتی که اصلا جواب پزشکی قانونی نیومده و موندم ایشون بعنوان دادیار دادسرا چطور این تصمیم رو گرفتن و پسره هم شروع کرده به رضایت نمی دم و دخترت باکره نیست و از این حرفها حالا هم من متهم هستم و هم دخترم من چراجناب وکیل ؟ از شما ضمن تشکر در پایان سوالات حقوقی خودم ممنون میشم وقت مشاوره حضوری با تلفنی برام بگذارید ؟ 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو وتلویزیون 

نسرین ....... از تهران 

موضوع سوال در رادیو : کیفری | جرایم   : فریب در ازدواج 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۸/۲۲
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

فریب در ازدواج

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل خانواده مشهد

​​​​​​​فریب در ازدواج از دخترمون شکایت کرده پسره به دادسرا ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی