وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

میخوام از شوهر خیانتکارم جدا بشم مشاوره حقوقی میخوام ؟ بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب وکیل ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران روزهای دوشنبه 

من خانمی هستم که قصد جدایی دارم و میخوام بواسطه خیانت شوهرم از او جدا بشم قبلا هم سابقه خیانت داشته الان خانواده پدرم هم متوجه کثافت کاری هاش شدن حالا من میخوام با ی وکیل معروف و خوب مثل شما کار رو جلو ببرم و از مشاوره حقوقی و تلفنی شما واینکه وکیل پایه یک دادگستری مخصوص پرونده های خیانت هستید نهایت استفاده رو بکنم پرینت تلفن ها و پیامک هاش موجوده و قبلا هم سابقه خیانت در دوران نامزدی با من رو هم داشته که مدارکی هم از اون موقع دارم جناب وکیل لذا استدعا دارم برای بنده یک وقت مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی قرار بدید تا حضورا برای مشاوره حقوقی پیرامون پرونده خیانت و طلاق شوهرم خدمت برسم ممنون از زحمتی که برای بنده می کشید . البته حضانت بچه و طلاق ومهریه رو هم میخوام ازش بگیرم بی شرف زنه صیغه رو برده خونه من میگه نمی خوای برو طلاق بگیر بچه رو هم با خودت ببر ! 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو وتلویزیون 

نگار    ....... از تهران 

موضوع سوال در رادیو :  خیانت

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 


وکیل اکبر فتح اللهی 

 

 

 

وکیل اکبر فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

  • ۰۰/۰۸/۲۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

​​​​​​​میخوام از شوهر خیانتکارم جدا بشم مشاوره حقوقی میخوام ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی