وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شب عروسی فهمیدم شوهرم ی خانم حامله کرده دادگاهی دارن ؟ وکیل خانواده 

 

با سلام جناب وکیل فتح اللهی عزیز من خانمی هستم که شب عروسی خودم متوجه شدم شوهرم ی خانم حامله کرده دادگاهی دارن ؟اولش یخ زدم چون خواهر و مادر دختره اومدن و مراسم ما رو پیدا کردن و من هم اشتباه کردم لاپوشونی کردم نمیدونم اونجا فکر کردم زن واقعی شوهرم من هستم اما حالا وقتی فهمیدم که بجز بارداری اون خانم سابقه ۲ باز ازدواج قبلی هم داشته خیلی نارحت شدم ومتوجه شدم من هم مورد فریب قرار گرفتم حالا سوالات حقوقی دارم اول این که من میتونم با حفظ حقوق مالی خودم راحت طلاق بگیرم یا خیر ؟ من نمی خوام پدرو مادرم از سابقه ازدواج قبلی اون آگاه بشن آیا شناسنامه من هم عوض میشه ؟ که پدرو مادر من موضوع ازدواج های فبلی رو نفهمن البته من رابطه جنسی با پسره داشتم ولی نمیدونم باز شده باشم یا نه ؟ یکسری طلاهای بدون فاکتور و باکتور از پسره دستم هست میتونم اونها را پس ندم ؟ ممنون میشم یک وقت مشاوره حقوقی برای من قرار بدید خدمت برسم ؟ 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران

نازنین    ....... از تهران 

موضوع سوال در رادیو :  طلاق | خیانت شوهر 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی