وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اقرار نامه بذل مهریه همسرم با دادخواست مجدد مهریه باطله ؟ بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام من آقایی هستم که پی آمد اختلافات با همسرم بدلیل اختلافات و فاصله سنی زیاد باهم به مشکل برخوردیم منتها مشکل از جایی شروع شده که خانم رفته وکیل خانم گرفته برای درست کردن دردسر جناب وکیل فتح اللهی عزیز ما قبلا ی اقرارنامه بذل مهریه تو دفترخونه تنظیم کردیم و لی حالا متوجه شدم با اینکه همسرم مهریه رو بخشیده و بذل کرده ویا ابراء کرده مهریه رو بهش یاد دادن وکیل گرفته و وکیل هم رفته هم مجدد مهریه رو گذاشته اجراء هم دادخواست ابطال اقرارنامه محضری و رسمی رو به دادگاه حقوقی داده و شکایت اجرت المثل ایام زوجیت هم مرتکب شده حالا من میخواستم با شما ی مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشم برای بخشش مهریه و بذل مهریه و اینکه وکیل بگیرم ! من در رادیو ایران برنامه شما رو پیرامون شروط ضمن عقد گوش کردم و متوجه شدم مجری برنامه خانم آل عباس بعنوان بهترین وکیل خانواده از شما در مورد شروط ضمن عقد و بخشش مهریه سوالاتی کردند که شما نکات آن رو یاداوری کردید متشکر از تعیین وقت مشاوره حقوقی 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

 وکیل 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی