وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دادخواست الزام به تمکین بدم وقتی خانم آمده جهیزیه رو ببره ؟ بهترین وکیل خانواده

 

با سلام جناب وکیل من آقایی هستم ۴۸ساله خانم بنده به حالت قهر گذاشت هفته پیش از خونه رفت من ۳ تا دختر دارم و حالا دخترم زنگ زده بابا مامان داره میاد وسایل خونه رو ببره میخواستم بدونم بهترین کاری که میتونم بکنم چیه اخه مگه بعد بیست سال زندگی زن جهیزیه داره جناب وکیل بنظرتون بهتر نیست من دادخواست الزام به تمکین بدم به دادگاه خانواده و تنظیم دادخواست الزام به تمکین رو حضرتعالی بعهده بگیرید تا بهتر تنظیم بشه من د رادیو برنامه شما رو که د رمورد شروط ضمن عقد بود گوش میکردم متوجه شدم در مورد دادخواست الزام به تمکین هم نکاتی رو گفتید که مجری برنامه رادیو خانم آل عباس از شما بعنوان بهترین وکیل خانواده نام بردند ممنون میشم برای بنده در مورد ارسال اظهارنامه تمکین و دادخواست تمکین وقت مشاوره حقوقی بگذارید باتشکر ! 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

 وکیل 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی