وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مشاوره در مورد تجدینظرخواهی از حکم طلاق میخوام ! بهترین وکیل طلاق تهران 

 

با سلام جناب وکیل من آقایی هستم که متاسفانه خانم بنده بدروغ رفته دادخواست طلاق از طرف زوجه داده و هرچی دروغه خودش ووکیلش بر علیه من نوشتن به اسم دادخواست طلاق از طرف زن اول وکیلش که یخانم وکیل بی ادب هست زنگ زد تهدید کرد که بیا زنت رو بدون دادگاه طلاق بده بدون شکایت ما من قبول نکردم حالا نمیدونم چطوری رفتن از دادگاه رای طلاق رو برعلیه من از دادگاه خانواده گرفتن حالا تو رای دادگاه آمده این رای قابل تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدیدنظر استان است ظرف ۲۰ روز من میخوام از شما که وکیل معروف خانواده هستید لایحه من رو برای تجدیدنظرخواهی طلاق بنویسید چون از شما در رادیو و تلویزیون و شبکه خبر بعنوان وکیل طلاق معروف دعوت شده بود و نکات خوبی رو اشاره کردید متشکرم لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری ویا مشاوره حقوقی آنلاین بگذارید . 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۹/۲۳
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت شهریار

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

دفتروکالت کرج

طلاق

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره در مورد تجدینظرخواهی از حکم طلاق میخوام !

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی