وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چطور میتونم از فردی که مرتب ازم اخاذی میکنه و تهدید شکایت کنم ؟ بهترین وکیل 

 

با سلام جناب وکیل من مهندس و طراح سایت هستم مرتب دارم تهدید و اخاذی میشم علتش هم اینست که برای بک مجموعه شرکتی فروشگاهی شروع به طراحی سایت و انجام امور سایت کردم طبق قرارداد باید پس از انجام کار طرف مقابل تمامی مبلغ رو کارت به کارت می کرد اما متاسفانه طرف هنگام پرداخت مبلغ طراحی سایت که رسید شروع کرد بازی درآوردن و ندادن پول طراحی سایت حالا نه تنها پول من رو پرداخت نمیکنه وسایت رو تحویل گرفته مرتب من رو تهدید میکنه میام به آدرستون و داد وبیداد میکنم پس اگر نمی خوام بیام به آدرس شما پول رو پرداخت بکن بهمین شیوه همش ازم اخاذی میکنه و تهدید حالا من میخوام وکیل بگیرم هم برای گرفتن پول های از دست رفته خودم هم برای اخاذی و تهدیدی که مرتبا انجام میده حالا تهدیدهایی که میکنه فراتر رفته و مرتب از تخریب وسایل خونه حرف میزنه که اگر بیام به ادرس تو خونه ات رو آتیش میزنم و شیشه های خونه ات رو هم میشکنم متاسفانه کار رو به جایی رسونده که جدیدا برای تهدید و مزاحمت و اخاذی پیامک های توهین آمیز و تهدید امیز هم میده که با چند نفر میام از این حرفها حالا صحبت من اینجاست که برای شکایت از این ادم جناب وکیل اکبر فتح اللهی عزیز از کجا باید شروع بکنم من شنیدم شما توی شبکه خبر از نحوه شکایت کیفری از مدیرعامل دیوار خیلی انتقاد کردید و شروع کردید به این که جرم تهدید و اخاذی قواعد و قوانین خاص خودش رو داره که تشخیص اون فقط با وکیل دادگستری هستش و وکیل ماهر وباتجربه قدرت تشخیص جرم تخریب وتهدید رو داره و میتونه با شکایت مناسب جلوی اخاذی رو بگیره ! لطفا برای بنده وقت مشاوره حقوقی و کیفری بگذارید من میتونم امروز جمعه بیام دفتر وکالت شما چون خیلی مشاوره حقوقی من فوریت داره جناب وکیل ! ممنون از برنامه خوبتون در اردیو و تلویزیون ! 

 

 


جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل 

 

 

شبکه خبر 

 

 

شبکه 2 سیما 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی