وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اظهارنامه تمکین رو چطوری جواب بدم ؟ بهترین وکیل خانواده تهران 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم ۳۲ ساله و کارمند سوالات حقوقی پیرامون مشاوره حقوقی جواب دادن به اظهارنامه تمکین شوهرم دارم چند روز پیش شوهرم برای من اظهارنامه تمکین فرستاد به محل کار بنده که بانک اقتصادنوین هست حالا که آبروی من رو برده میخوام من هم از اون شکایت بکنم منتها در مورد اظهارنامه تمکین ارسالی شوهرم سوالات حقوقی دارم ! 

اول اینکه جناب وکیل لازمه اظهارنامه تمکین شوهرم رو جواب بدم ؟ 

دوم اینکه بهتر نیست ی وکیل خانواده که وکیل پایه یک دادگستری جواب بده ؟

سوم اینکه توی اظهارنامه همه جور تهمتی به من زده این رو چیکار کنم ؟ 

برای گرفتن مشاوره حقوقی چطور میتونم بصورت حضوری ویا مشاوره حقوقی تلفنی خدمت برسم ! این اظهارنامه تمکین آبروی من رو برده 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو وتلویزیون 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی