وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من خانمی هستم که شوهرم بهم خیانت کرده جلوی بچه ها میخوام اقدام قانونی بکنم | بهترین وکیل خانواده تهران 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم که شوهرم بهم خیانت کرده جلوی بچه ها میخوام اقدام قانونی بکنم برای مشاوره حقوقی خیانت من خانم کارمندی هستم که در بانک اینده مشغول به فعالیت هستم و متاسفانه شوهر من از کارمندان بانک ملت هستند من متوجه شدم همسر من با یکی از همکاران بانک رابطه نامشروع داشته و داره و بمن خیانت میکنه جناب وکیل نمی دونید از دیروز که موضوع خیانت شوهرم رو فهمیدم چه حالی شدم اینهمه با کارمندی بانک زحمت بکشه و خودت رو خسته بکن بعد بفهمی آقا با ی خانم نتها چت نامشروع میکنه بلکه ارتباط نامشروع زنا هم باهم دارن من از اونجایی با این موضوع آشنا شدم که دروز داشتم توی آشپزخونه کارها رو انجام میدادم که یکدفعه متوجه وویس فدات بشم برای شوهرم شدم تعجب کردم صدا صدای مرد نبود بلکه صدای ی دختر بود وازاونجایی که شوهر من با اقوام و دختر فامیل اینقدر صمیمی نیست و من هم که توی خونه بودم متعجب شدم رفتم بی سروصدا بعد شام سراغ گوشی شوهرم تازه بود که از فهمیدن خیانت و رابطه نامشروع شوهرم سرم گیچ رفت وخوردم زمین البته بجز دختر هیچکس متوجه خیانت شوهرم نشده و لی باورتون نمیشه چه مسایلی توی چت ها بود از فیلم های مستهجن گرفته تا از فیلمهای همدیگه و چت های و اتس آپی کاملا راحت حالا مصمم شدم برای اقدام قانونی برای خیانت و رابطه نامشروع من با شما در رادیو آشنا شدم که در مورد شروط ضمن عقد ازدواج و انواع طلاق صحبت می کردید در شبکه ۲ سیما لذا میخوام شما وکیل من باشید برای دفاع توی دادگاه خانواده و دادن دادخواست طلاق بخاطر زنا و رابطه نامشروع و خیانت ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید ! با تشکر الهام ....... 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

وکیل طلاق 

 

 

و

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۱۰/۲۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

من خانمی هستم که شوهرم بهم خیانت کرده جلوی بچه ها میخوام

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی