وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از زنم چطور اقرارنامه دستی بخشش مهریه گرفتم رو رسمی کنم اظهارنامه بدم ! 

 

با سلام 

جناب وکیل اکبر فتح اللهی بنده آقای هستم از اصفهان و شنونده شما در رادیو ایران من خانمی دارم که در پی اختلافات خانوادگی و بدلیل خیانت به من در حال جدا شدن هستیم میخواستم بدونم من ی یک اقرارنامه دستی از همسرم گرفتم برای بخشش مهریه توی این اقرارنامه که در ۳ بخش تنظیم کردم من از همسرم اقرار و تعهد گرفتم که برای اقرارنامه مهریه بخاطر خیانت اقراربکنه که دستی مهریه خودش رو که ۸۱۴ سکه بهار آزادی بوده بخشیده البته شنیدم که اگر متن بگیرم که بذل کرده و یا ابراء کرده شاید بهتر باشه جناب دکتر ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید لازمه براش اظهارنامه حقوقی بفرستم قبلا هم میخواستم اظهارنامه تمکین بفرستم نشد ! اظهارنامه تمکین رو البته اگر صلاح بدونید در پاسخ به اظهارنامه دروغ همسرم شما تنظیم کنید جناب وکیل فتح اللهی عزیز چراکه در رادیو شنیدم اظهارنامه درست تنظیم کردن خیلی مهم است بخصوص اظهارنامه تمکین 

 

با سپاس 

حمیدی شنونده شما در رادیو ایران 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۱۱/۲۱
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

از زنم چطور اقرارنامه دستی بخشش مهریه گرفتم

اقرارنامه بخشش مهریه

بذل مهریه

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت مشهد

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

دفروکالت شهرک غرب

مشاوره حقوقی انلاین

مهریه

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی