وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اظهارنامه بدم برای تمکین زنم یا خیر ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من آقایی هستم که با خانمم بر سر گرفتن عروسی به اختلاف خوردیم و الان مدت ۲۵ روزه که خانمم جواب تلفن من رو نمیده وقتی به درب منزل همسرم هم مراجعه کردم پدر و مادرش با تهدید و فحاشی که برو هر کاری که میخوای بکنی بکن من رو از در خونه خودشون روندن حالا من میخوام اقدام قانونی بکنم منتها بعضی ها میگن کار خراب تر میشه عده ایی میگن هنوز خونه تو نیومده و عروسی نگرفتید پس نمیتونی اقدام قانونی بکنی حالا من موندم جناب وکیل دکتر فتح اللهی با کلی سوالات حقوقی پاسخ داده نشده میخواستم بدونم چیکار باید بکنم و چه مشاوره حقوقی ور برای اقدام قانونی استفاده بکنم اظهارنامه اظهارنامه بدم برای تمکین زنم یا خیر ؟ بالاخره باید تکلیف من ورشن بشه هرجند دوست ندارم شکایت حقوقی بکنم اونها هم تا الان هیچ اقدام قانونی نکردن و فقط جواب تلفن رو نمیدن و گوشی خانمم خاوش هست البته دیروز فهمیدم که رفته از دفتر ازدواج و طلاقی که توش عقد کردیم نامه گرفته یعنی رونوشت ورقه ازدواج رو گرفته . و دقیقا م نمیدونم میخواد چیکار بکنه یعنی چه اقدام حقوقی انجام بده جناب دکتر من برای گرفتن پاسخ سوالات حقوقی خودم نیازمنده یک مشاوره حقوقی تلفنی ویا حضوری از شما هستم در برنامه تلویزیونی شما دیدم در مورد نحوه ارسال اظهارنامه حقوقی به همسر و اینکه چه نکاتی باید رعایت بشه صحبت کردید من میخوام برای اینکه به مشکل حقوقی نخورم از مشاوره حقوقی شما برای ارسال اظهارنامه تمکین استفاده بکنم و بی گودار به اب نزنم جناب دکتر ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید ممنون از وقتی که برای پاسخ به سوالات حقوقی در رادیو و تلویزیون برای مردم می گذارید جناب وکیل 

ممنون از وقتی که گذاشتید حمیدی از تهران 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

وکیل 

 

نشانی دفتر وکالت تهران 

بالاتر از میدان ونک روبه روی 

پارک ملت نبش کوچه پروین

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی