وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خانم من خیانت کرده تازه رفته دادخواست طلاق و مهریه هم داده ؟ 

 

با سلام جناب وکیل من آقایی هستم که متوجه خیانت پیامکی خانم خودم شدم وقتی پی گیری کردم فهمیدم این خانم ۲ ساله خیانت به همسر که من باشم می کنه و همرابطه جنسی باطرف داشته هم رابطه تلفنی نامشروع اول اینقدر حالم بد بود که توان تصمیم گرفتن نداشتم تا اینکه با مشورت با مشاورخانواده که روانشناس بود تصمیم گرفتم این موضوع خیانت رو باهاش مطرح کنم وعلت این کار رو بفهمم که چرا به من خیانت کرده و این بلا رو سر من وبچه ها آورده چون زندگی با خیانت ورابطه نامشروع واقعا برام مقدور نیست جناب وکیل فتح اللهی عزیز بعد از مطرح شدن داستان خیانت نه تنها انکار نکرد خیانت خودش رو به من و خیانت خانوادگی رو بلکه با اطمینان خاطر گفت خوب کردم و منزل رو ترک کرد حالا از اون روز دادخواست و اظهارنامه است که برای من میاد جناب وکیل همین چند روز پیش رفته دادخواست طلاق داده که البته برای دادخواست طلاق هم وکیل خانم گرفته و کلی مطلب نادرست توی دادخواست طلاق علیه من نوشته شده قبلش رفته دادخواست مطالبه نفقه داده و توی دادسرا هم شکایت نفقه کرده جناب وکیل من نمیخوام هم مورد خیانت قرار گرفته باشم هم این همه دعوای خانوادگی علیه من به نامردی مطرح بشه من هم میخوام اقدام قانونی لازم رو انجام بدم به لحاظ قانونی و توسط وکیل دادگستری با تشکر محسن بیات ! تازه این خانم بوده که منزل رو بدون دلیل قانونی ترک کرده وگذاشته رفته از اون طرف جناب وکیل اگر این خانم که به من خیانت کرده مهریه خودش رو اجراء بگذاره توی ثبت من میتونم بگم مثتثنیات دین دارم واز توقیف مهریه رو خارج بکنم ! اگر من هم شکایت خیانت رو مطرح بکنم روی مهریه اون تاثیر مثبتی داره ؟ اگر از خانم خودم اسکرین شات عکس و متن گفتاری داشته باشم برای خیانت چقدر کارم توی شکایت خیانت جلو میره ! البته در گذشته خانم من که کارمند حسابدار هم هست میگفت توی رابطه که از تو خوشم نمیاد جناب وکیل فتح اللهی عزیز ومن به شوخی میگرفتم باور بفرمایید بارها برای منپ موقعیت خیانت متقابل پیش امده ومن از موقعیت خودم هرگز سوء استفاده نکردم ! والان کلی مدارک خیانت ازش دارم جناب وکیل مدارک کافی برای شکایت خیانت و رابطه نامشروع از همسرم که سالها من رو زجر داده و اذیت کرده ! 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل طلاق 

 

 

تلفن مستقیم  جناب دکتر 

0912-146-32-48

...............................................

نشانی دفتر وکالت تهران 

بالاتر از میدان ونک روبه روی 

پارک ملت نبش کوچه پروین

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی