وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

جواب اظهارنامه تمکین شوهرم رو بدم یا خیر ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب وکیل من خانمی هستم کارمند بانک که بدلایل دعاوی خانوادگی واختلاف خانوادگی الان زندگی خانوادگی رو بدلیل سوء معاشرت شوهرم و نداشتن امنیت جانی وروانی و اینکه اجازه نمیده کار بکنم و حق اشتغال زوجه رو هم میخواد از من بگیره در ضمن وقتی نمی تونه حق کار کردن رو از من بگیره شروع میکنه به تهمت زدن به رابطه نامشروع با همکاری بانکی خودم که باهاشون ارتباط داری و از این حرف ها حالا کار رو بجایی رسونده که امده محل کارم و شروع کرده به فحاشی و تهدید و تهمت با صدای بلند که اگر زن من رو که با همکارهاش ارتباط داره اخراج نکنید من اینجا رو اتیش می زنم هر روز هم جناب وکیل به من پیامک های تهدید آمیز و توهین امیز و پیامک های مستهجن میده و انگار از هیچی هم نمی ترسته ! حالا دیروز برای من اظهارنامه رسمی دادگستری اظهارنامه تمکین فرستاده توی ۲ صفحه هم تو سامانه ثنا و هم بصورت کتبی جناب وکیل من برنامه رادیویی شما رو گوش کردم روزهای دوشنبه بیان فرموید که باید پاسخ اظهارنامه داده بشه چه اظهارنامه تمکین باشه چه اظهارنامه الزام به انجام تعهدات قراردادی باشه و چه اظهارنامه مطالبه نفقه ویا اظهارنامه تصرف عدوانی و تخلیه عین مستاجره فلذا من هم میخوام با توجه به دلایل و مدارک قانونی توسط وکیل دادگستری یعنی وکیل پایه یک دادگستری خوب پاسخ اظهارنامه ارسالی شوهرم رو بدم جناب وکیل تا در اولین فرصت بتونم ادعاهای خودم رو اثبات بکنم از شما در نی نی سایت بعنوان بهترین وکیل خانواده نام برده شده بود هر چند بنده سنونده شما در رادیو هستم ممنون از شما . معصومی . / 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی