وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تهدید در فضای مجازی توسط پسر غریبه شدم برای انتشار عکس ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز وکیل محترم دادگستری و مشاور حقوقی من خانمی هستم که گالری دارم و هنرمند هستم و گرافیست مدتی پیش نمایشگاه نقاشی و عکس زدم و بجهت ارتباط با مشتریان مجبور بودم عکس و تلفن همراه خودم رو در اینستاگرم و جاهای دیگه فضای مجازی بنمایش بگذارم حالا مدتی است مزاحم تلفنی پیدا کردم و تازه طرف من رو تهدید میکنه که اینستاگرام تو رو هک کردم با واتس آپ ات وبه عکس های خصوصی تو دسترسی پیدا کردم بنظرتون چیکار بکنم واما سوالات حقوقی من پیرامون تهدید که میخوام از بابت اونها برای مشاوره حقوقی تهدید خدمت برسم ! 1- تهدید چیست ؟ 2 نمونه شکایت تهدید در فضای مجازی چطور باید باشه ؟ 3 - جرم تهدید به پخش عکس در فضای مجازی چیه ؟ یعنی مجازات تهدید افراد در فضای مجازی چیست ؟ 4 - مجازات تهدید بیشتر از یکسال زندان هست ؟ 5 - ارعاب و تهدید وشرایط تهدید رو نکاتش رو نمیدونم ؟ 6 - مجازات تهدید با تبر که در فضای مجازی ومجازات تهدید و فحاشی رو هم میشه بیان کنید ؟ اگر عکس مان پخش شد چه کنیم ؟ جناب وکیل تهدید به پخش عکس نی نی سایت خیلی توضیح غلطی داده این جرم همون مجازات تهدید به فضای مجازی میشه جناب وکیل ! ممنون میشم برای من وقت وکیل تهدید در مشهد و وکیل تهدید اصفهان   مشاوره حقوقی حضوری ویا مشاوره حقوقی تلفنی ویا مشاوره حقوقی انلاین بگذارید مشکلی از بابت هزینه حق الوکاله و مشاوره ندارم ! اطمینان دارم شما وکیل تهدید خوبی هستید واینکه تهدید شرفی چیست ؟ وکیل کیفری تهدید همون وکیل پایه یک هست ! 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل 

 

 

کلیپ دکتر فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

  • ۰۱/۰۱/۲۸
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

تهدید در فضای مجازی توسط پسر غریبه شدم برای انتشار عکس !

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت دبی

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت محلاتی

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت مشهد

دفتر وکالت میرداماد

دفتر وکالت نازی اباد

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت ونک

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت قم

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی