وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دست نوشته بخشش مهریه در دادگاه تجدیدنظر قبول می شه ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که رای دادگاه اول ویا بدوی تقریبا بنفع من بود در مورد بخشش مهریه روی کاغذ عادی حالا وکیل شوهرم دادخواستی داده به دادگاه تجدیدنظر برای رسیدگی مجدد و دادگاه تجدیدنظر بدون خواستن من ووکیل من جلسه رسیدگی گذاشته و حرف شوهرم رو قبول کرده حالا برای رسیدگی مجدد جلسه گذاشتن برای بخشش مهریه در دادگاه تجدیدنظر بنظرتون چیکار کنم ! لطفا من رو راهنمایی کنید ! 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید 

 

وکیل 

 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ۲ تلویزیون ایران 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

شبکه ماهواره ایی فارسی زبان 

 

 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ۲ رادیو ایران 

 

 

 

  • ۰۱/۰۴/۱۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده کیش

دست نوشته بخشش مهریه در دادگاه تجدیدنظر قبول می شه !

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت الهیه تهران

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت لواسان

دفتر وکالت میرداماد

دفتر وکالت پیروزی

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شریعتی

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

دفتروکالت کرج

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل ایرانی ترکیه

وکیل ایرانی هلند ودانمارک

وکیل ایرانی ژاپن

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی