وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از دادسرا نامه آمده که به دادرسی جلب شدید یعنی چی ؟ 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که با یک آرایشگر در سالن آرایش ایشون درگیر شدم به من تهمت دزدی زد در صورتی که باید در آرایشگاه خودش دوربین می داشت و مسوولیت حفظ وسایلش با کارمنداش هست حالا هم من شکایت کردم و هم او شاکی هست و شکایت کرده حالا دیروز در سامانه ثنا وبرای من پیامک قضایی آمده که شما به دادرسی جلب شدید میخواستم بدونم اگر برم جلب می شم با خودم سند ببرم ویا ضامن با تشکر لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید ! ضمننا من باید برم پهلوی دادیار اظهارنظر ویا بازپرس ویا باید برم دادگاه کیفری هر کدوم چه فرقی با هم دارن ودقیقا چه مدارکی باید ببرم ؟ ورقه اظهارات رو اجازه دادن من هم تو دادسرا کپی بگیرم لازمه اونها رو ببرم ! در

 

 

 


جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید 

 

وکیل 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ۲ تلویزیون ایران 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در رادیو ایران 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ماهواره فارسی زبان 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی