وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب دادگاه تجدیدنظر میخوام برای پرونده کیفری رد مال و کلاهبرداری 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی مدرس محترم حقوق من در مورد رد مال و کلاهبرداری در مورد پرونده خودم سوالاتی داشتم سوالات حقوقی من این هست که من الان در مورد پرونده جعل و کلاهبرداری محکوم شدم متاسفانه قاضی دادگاه بدوی و اولیه مجازات کامل کلاهبرداری رو بدون در نظر گرفتن حداقل و حداکثر مجازات و رضایت شاکیان اقدام به صدور رای نامناسب برای من کردن و البته الان من بدنبال ی وکیل خوب و وکیل تضمینی برای دادگاه تجدیدنظر هستم که توی دادگاه تجدیدنظر اقدام لازم رو برای پرونده من انجام بده فلذا برای این منظور دنبال ی وکیل خوب موفق 

پایه یک دادگستری برای ورود به پرونده خودم هستم تا بلکه بتونه پرونده تجدیدنظر رو توی دادگاه کیفری 2 منجر به صدور رای شده به نتیجه لازم برسونه آخه این نمیشه که من هر بار برای نتیجه گرفتن توی پرونده کیفری باید با قاضی پرونده کیفری و دادیار پرونده بحث بکنم نمیخوام شانس خودم رو توی دادگاه تجدیدنظر از دست بدم بعنوان وکیل معروف پایه یک از شما خواهش میکنم اقدامات لازم رو برای من انجام بدید ممنون میشم میگن دادگاه تجدیدنظر بسیار حساس هست و رای گرفتن توش مشکل جناب وکیل . من در اینترنت بدنبال وکیل تجدیدنظر و وکیل کیفری خوب میگشتم و در موسسه حقوقی بنیاد وکلا و گروه گاف و کانون وکلا همگی از شما بعنوان وکیل مطرح و وکیل خوب یاد شده همینطور در سایت نی نی سایت . 

 

 


 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی