وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ی وکیل خوب برای الزام به تنظیم سند رسمی ملک میخوام فروشنده سند نمی زنه ! 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی نوشهر عزیز من آقایی هستم که سال 1400 ملکی رو از فردی خریداری کردم که اکثر مبالغ خرید و فروش رو پرداخت کردم اما فروشنده به بهانه های واهی از سند زدن ملک خودداری می کند و تقاضای مبلغ بالاتری را طبق افزایش سالانه ملک از من مطالبه می کند و حاضر به سند زدن نیست لطفا برای من و قت مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی بگذارید . با تشکر 

مجیدی از تهران 

 


جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی