وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم از رابطه جنسی پرهیز می کنه میتونم طلاق بگیرم 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم از شهرک غرب مدتی هست که با شوهرم اختلاف پیدا کریدم راستش رو بخواهید من با شوهرم بخاطر رفتار جنسی اختلاف پبدا کردیم و بهمین خاطر با من مدت 8 ماه هست که رابطه جنسی برقرار نکرده و هرچی من بسمتش میرم ازمن دوری می کنه می خواستم بدونم من میتونم بخاطر نداشتن رابطه جنسی تقاضای طلاق بکنم و از شوهرم جدا بشم و یا دادگاه خانواده اون رو وادر به تمکین جنسی بکنه ویا خیر من نمیخوام بدون رابطه جنسی جناب وکیل با اون حتی یک لحظه باهاش زندگی کنم شوهرم فروشنده لوازم بهداشتی در ونک هست یعنی لوازم بهداشتی و ساختمانی در ونک میفروشه و با خانمهای زیادی در ارتباط هست و این من رو بسیار ریاد آزار میده ومن میخوام اون رو وادار به تمکین جنسی بکنم ممنون میشم من رو رهنمایی بکنید جناب وکیل ضمننا خوشحال میشم وقت ملاقات و مشاوره حقوقی آنلاین ویا مشاوره حقوقی حضوری با شما داشته باشم . چراکه من بدنبال وکیل معروف خانواده در تهران برای پی گیری تمکین خاص و تمکین جنسی شوهرم هستم و با شما در رادیو بعنوان وکیل خوب خانواده آشنا شدم متشکرم . ضمننا میخواستم بدونم تمکین جنسی با تمکین خاص فرق میکنه ویا خیر همون تمکین عام هست چراکه شوهر هم مگه نه این که عدم تمکین داره مثل تمکین خاص ویا عام . الان تمکین عام که نداره هیچ تمکین خاص هم نداره جناب وکیل تازه به من گفت با کسی صیغه 99 ساله کردم که البته من هم توی باشگاه ورزشی انقلاب دیدم با خانمی خیلی راحت قدم میزد وبعد با ماشین باهم رفتن فلذا من هم میخوام اقدام کنم . 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل 

 

 

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

بهترین وکیل کیفری در تهران

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت محلاتی

دفتر وکالت مشهد

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

شوهرم از رابطه جنسی پرهیز می کنه میتونم طلاق بگیرم

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل برای دادگاه تمکین

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی