وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زنه آمده توی مزون من تهمت رابطه نامشروع با شوهرش بمن زده ! 

 

با سلام جناب دکتر من خانمی هستم که دارای مزون هستم در منطقه نازی آباد تهران با آقایی آشنا شدم که ابتدا من رو بعنوان همسر انتخاب کرده بود بعد شدم معشوقه این آقا اول گفت همسر ندارم و مدتهاست طلاق گرفتم و بعد رفتیم برای اطمینان از اخلاق همیدیگر چند سفر خارجی و داخلی ونهایتا صیغه 99 ساله خوندیم حالا ی خانمی پیداشده که الا بالله من خانم این آقا هستم و اگر مزون رو ازاین منطقه جمع نکنی بری من میدونم با تو فلذا اگر میخواهی کار بهت نداشته باشم و رابطه نامشروع ازت شکایت نکنم جمع کن برو و وکلی از وسایل مزون رو تخریب کرد جناب وکیل من یک سوال داشتم حالا این خانم میتونن برن از من شکایت کیفری خیانت و رابطه نامشروع بکنن من خودم شوهر دار هستم و اون مرد هم زن دار میترسم داستان بشه این موضوع و رندان برای من داشته باشه نکته دیگه این که بعنوان سوال حقوقی و مشاوره حقوقی من میتونم از این خانم بابت تهمت شکایت کنم و استعلام پیامک های اون با شوهر من و ومن با شوهر اون میاد از قوه فضاییه و مخابرات ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . یا مشاوره حقوقی آنلاین . الان اگر شوهرم بفهمه برای من بخاطر رابطه با مرد غریبه حکم اعدام صادر میشه ویا خیر ! میخواستم بدونم میشه زنای محصنه و مهریه خودم رو باید ببخشم جناب وکیل . ضمننا میخوام بدونم استعلام پیامک ها تا چند وقت توی مخابرات باقی میمونه تا طرف بتونه شکایت کیفری بکنه ! آیا لازم هست که قرارداد مشارکت نوشته شده با این مرد رو در پرونده مهریه خودم با شوهرم دخالت بدم ویا حضانت و نفقه بچه ها رو 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

نشانی اول : تهران بالاتر از میدان ونک

روبه روی پارک ملت نبش پروین 

نشانی دوم  : تهران _نازی آباد _٥٠ متر پایین تر از

بیمارستان امیرالمومنین روبه روی فروشگاه جانبو

{ چلوکبابی سابق توحید} پلاک ١٤١ طبقه دوم 

 

تلفن  09121463248

       

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

 
 


و

 

 

 
  • ۰۱/۰۸/۱۲
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

ادرس وکیل در نازی اباد

ادرس وکیل نازی اباد

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده رشت

د

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت برای مجتمع قضایی بعثت

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت نزدیک 13 آبان

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت قم

زنه آمده توی مزون من تهمت رابطه نامشروع با شوهرش بمن زده !

وکیل برای بخشش مهریه

وکیل برای خیانت شوهر

وکیل برای مزاحمت ناموسی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل تضمینی خانواده

وکیل تضمینی ملک

وکیل خانواده مشهد

وکیل خانواده نازی اباد

وکیل خوب در تهران

وکیل طلاق خیلی خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی