وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خانمم تمکین نکرده مهریه می تونه بگیره ! 

 

با سلام جناب وکیل من آقایی هستم که پرونده عدم تمکین دارم توی دادگاه خانواده محلاتی تهران و رفتم دادخواست عدم تمکین دادم خانمم هنوز عقد کرده وباکره است حالا دیروز توی ثنا برای من ابلاغ قضایی آمده که همسر شما بطرفیت شما شکایت مهریه کرده جهت شرکت در جلسه دادرسی می توانید یک نفر وکیل بهمراه خود داشته باشید . حالا جناب وکیل سوال حقوقی من این هست طرف میتونه بره علیه من دادخواست مهریه بده وقتی هنوز باکره است و میگه من تمکین نمی کنم تا مهریه من رو کامل بدی از دیروز که این ابلاغ امده خیلی ناراحتم و می خوام با وکیل از این لحظه به بعد جلو برم تا مشاوره حقوقی گرفته باشم ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید با تشکر فراوان ! الان یعنی بدون عدم تمکین از شوهر میتونه تقاضای دادن دادخواست مطالبه مهریه به دادگاه خانواده بده و من رو بیچاره بکنه ! الان میتونم از شما تقاضا کنم برای من یک اظهارنامه تمکین خوب تنظیم بفرمایید و همچنین لایحه تمکین ! برای واخواهی هم میتونم اقدام بکنم قبل از همسرم جناب وکیل 

 

 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت محلاتی

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت مشهد

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی المان

وکیل ایرانی امریکا

وکیل ایرانی دانمارک

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

​​​​​​​خانمم تمکین نکرده مهریه می تونه بگیره !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی