وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چطوری توی پرونده خیانت شوهرم از زنه شکایت بکنم ! 

 

با سلام جناب دکتر من در مورد خیانت شوهر سوالات حقوقی داشتم مدتی بود که شوهرم با یک خانم دوست شده بود و من متوجه خیانت شوهر شدم و از طریق 110 اقدام کردم . پی گیری کردم و متوجه شدم که با خانمی در یک خونه که متعلق به این خانم بود دستگیر شدن و با نیابت قضایی شوهرم رو با این خانم آوردن دادسرای امنیت اخلاقی تهران حالا من میخوام برای طلاق زوجه از این مرد اقدامات لازم را انجام بدم تا موفقیت لازم رو از طریق حقوقی کسب بکنم و به نتیجه برسم .  من میخوام از طربق وکیل خوب برای پرونده خیانت شوهر اقدام بکنم تا در دادسرا رای طلاق و حکم زندان شوهرم به نفع من صادر بشه ضمننا متوجه شدم زنه از همکاران شوهرم توی بانک هست و هر 2 همکار هستند وبا هم کار می کردند . الان به من گفتن وکیل کیفری برای انجام کارهات بخصوص سوءمعاشرت لازم هست . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو تهران لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید ! 

 

نشانی اول : تهران بالاتر از میدان ونک

روبه روی پارک ملت نبش پروین 

نشانی دوم  : تهران _نازی آباد _٥٠ متر پایین تر از

بیمارستان امیرالمومنین روبه روی فروشگاه جانبو

{ چلوکبابی سابق توحید} پلاک ١٤١ طبقه دوم 

 

تلفن  09121463248

 

          

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل 

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۹/۱۴
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

آدرس وکیل دادگستری خوب در نازی آباد

ادرس وکیل در نازی اباد

بهترین وکیل خانواده در تهران

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل ایرانی دبی

وکیل برای طلاق غیابی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده خوب در مشهد

وکیل خانواده مشهد

وکیل خانواده نازی اباد

وکیل در خیابان پیروزی تهران

وکیل نازی اباد

وکیل نزدیک پیروزی

وکیل پایه یک دادگستری در نازی اباد

وکیل کیفری خوب

​​​​​​​چطوری توی پرونده خیانت شوهرم از زنه شکایت بکنم !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی