وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده زنه حاضر نیست شوهرم رو ول کنه بخاطر رابطه نامشروع

با سلام جناب وکیل فتح اللهی شوهر من خیانت ورابطه نامشروع انجام داده و از طرفی بازنه هم من در گیر شدم حاضر نیست شوهرم ر ول کنه میگه برو شکایت کن میگه من صیغه شدم ولی صیغه نامه هم نداره البته سوال حقوقی من اینجاست مگه میشه با داشتن زن دایم صیغه کرد ضمننا من تو خونه باهم بودنشون رو دیدم لطفا وقت مشاوره حقوقی بگذارید .

جهت دیدن بخشی از 

پاسخ خود روی کلمه ذیل 

کلیک کنید 

وکیل پایه یک 

 

برنامه وکیل فتح اللهی شبکه ٢ سیما 

 

  • ۰۱/۱۲/۲۶
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

خیانت شوهر

شوهرم خیانت کرده زنه حاضر نیست شوهرم رو ول کنه بخاطر رابطه نامشروع

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی