وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ی وکیل خوب برای خیانت شوهر و مهریه و طلاق زوجه میخوام و حضانت بچه ها ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که برای طلاق بخاطر خیانت و تهدید شوهر و آزار و اذیت های جنسی میخوام از شوهرم طلاق بگیرم شوهرم نه تنها با زنه دیگه به من خیانت کرده بلکه برای من زنی رو صیغه 99 ساله کرده و به زنه یاد داده به من تماس بگیره و من رو تهدید بکنه الان من میخوام از زنه شکایت بکنم و از شوهرم البته با وکیل طلاق و وکیل خانواده مختلف مشاوره حقوقی کردم هیچکدوم اصلا راه حل شما رو اون طور که بعنوان وکیل معروف خانواده در رادیو سلامت پیش پای مردم گذاشتید مطرح نکردن الان من 6 دانگ از ی ملک رو بعنوان مهریه شوهرم از بعنوان مهریه عندالمطالبه طلبکار هستم حالا میخوام برای اقدام قانونی بصورت کیفری هم اقدام کنم چون به من تهمت رابطه نامشروع زده وبه من بیماری جنسی زگیل تناسلی رو منتقل کرده فلذا من رو همه دوستان به شما بعنوان وکیل خوب طلاق ووکیل تضمینی طلاق معرفی کردن . الان اون هم برای من اظهارنامه تمکین فرستاده و گفته حتما و حتما طلاهای نامزدی رو باید به من برگردوونی و 6 دانگ خونه که بنامم کرده چون میگه شاهد داره که هبه بلامعوض کرده از این حرفا و برای خیانت هم میگه از من صدا داره توی واتس آپ که خیانت جنسی کردم و حضانت رو از من میگیره و بچه ها رو و من رو زندان میندازه برای خیانت ! چون من هم قبلا خیانت کردم آقای وکیل خلاصه ی وکیل باتجربه و وکیل خوب میتونه من رو نجات بده لطفا مشاوره حقوقی تلفنی فوری به من بدید باتشکر 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو سلامت و رادیو ایران 

 

 

جهت  تعیین وقت 

ودیدن برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی