وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ی وکیل طلاق خیلی خوب حق الوکاله وکالتش چقدره ! 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم کارمند سالن زیبایی در اپال تهران مجتمع اپال تهران متاسفانه شوهرم با پدرم سر شراکت مالی و سرمایه گذاری درگیر شدن چون ما باهم اختلاف داشتیم و شوهرم مرتب به من تهمت رابطه نامشروع می زد و من رو تهدید می کرد و فحاشی انجام می ده حالا 3 روزه که گذاشته از منزل گذاشته رفته بیرون و تلفن خودش رو هم خاموش کرده و البته قبل از رفتن گفت همه مهریه رو باید ببخشی و حتی نفقه ات رو و اجرت المثل و حضانت بچه ها رو  بهم بدی والا طلاق نمیدمت حالا فهمیدم با یک زن در ارتباط هست و اون زن رو صیغه کرده زنه تلفن من رو پیدا کرد نه تنها به من زنگ زد بلکه گفت من زن اصلی وواقعی سعید هستم یعنی شوهرم حالا من میخوام وکیل بانفوذ بگیرم و طلاق تضمینی خودم رو انجام بدم رفتم دادسرا گقتند برای دعاوی خانوادگی وکیل خانواده لازم هست وباید بری دادگاه خانواده برای طلاق از طرف زوجه من برنامه شما رو در رادیو شنیدم که در مورد انواع دعاوی طلاق صحبت می کردید . لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید و من رو در مورد وضعیتم توجیه بکنید الان به من تهمت رابطه نامشروع هم زده که آزارم میده سرکارم اومده تهدیدو فحاشی کرده و بمن تهمت زنا زده البته نمیدونم ی وکیل طلاق خیلی خوب حق الوکاله اش چقدره ولی کسی مثل شما ارزش وکالت خانواده ومشاوره حقوقی رو داره ! دوست فقط یکبار پیش شما اومد نتیجه گرفت ! 

 

باتشکر از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت  تعیین وقت 

ودیدن برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی