وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم تهمت رابطه نامشروع زده طلاق میخوام ! 

 

با سلام جناب دکتر من خانمی هستم که شوهرم به من تهمت رابطه نامشروع زده و به همین خاطر میخوام طلاق بگیرم من پزشک هستم و چندروز پیش به منزل یکی از همکاران خودم دعوت شدم پس از خروج از مهمانی متوجه شدم شوهرم در منزل همکارام با ی آقای دیگه سروصدا می کنند و هیاهو اول شوهرم شروع کرد به تهدید و فحاشی و تهدیدبه قتل بعد شکستن شیشه های اتومبیل های اطراف اون کوچه و ماشین همکار پزشکم حالا رفته توی فامیل آبروی من رو برده که من رابطه نامشروع داشتم حالا من میخواستم وکیل بگیرم برای رابطه نامشروع یعنی وکیل رابطه نامشروع برای دفاع توی دادگاه کیفری و دادسرا و دادگاه خانواده برای دعاوی خانوادگی چطور میتونم با شما ملاقات داشته باشم و از شما وقت مشاوره حقوقی بگیرم لطفا به من کمک کنید تا آبروی من رو بیشتر از این نبرده تازه آقا خودش روابط غلط داره و به من طعنه میزنه و از کار من ایراد می گیره و گفته حق اشتغال به کار نداری چون مخالف مصالح خانوده است !من دیدم بعنوان وکیل طلاق در نی نی سایت هم از شما بسیار نام برده شده ! 

 

باتشکر از برنامه خوبتون در رادیو و تلویویزیون 

 

جهت  تعیین وقت 

ودیدن برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل

 

 

  • ۰۲/۰۲/۱۹
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت بلوار دریا

دفتر وکالت بلوار نبرد

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت دبی

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت میرداماد

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکلات بلوار فردوس

دفتر وکلات ستارخان

دفتروکالت اختیاریه

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت بلوار ارتش

دفتروکالت بلوار فردوس

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شمال تهران

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

دفتروکلات ولنجک

شوهرم تهمت رابطه نامشروع زده طلاق میخوام !

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

وکیل خوب خانواده در تهران

وکیل رابطه نامشروع

وکیل طلاق خیلی خوب

وکیل ماهر برای طلاق

وکیل معروف خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی