وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

جواب اظهارنامه تمکین شوهر رو چی بدم ؟

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که از تهران منطقه غرب تهران شهرک غرب مزاحم میشم برای مشاوره حقوقی خانواده شوهرم حدود 10 ماهه که من رو ترک کرده گذاشته رفته و وتازه بجای دادن نفقه و زندگی مشترک و هزینه های اجاره و و بچه ها دیروز از طریق سامانه ثنا برای من دادخواست و اظهارنامه تمکین فرستاده من میخوام جواب اظهارنامه تمکین این آقا یعنی شوهرم رو بعنوان زوجه بدم که البته توی دادسرا و دادگاه خانواده گفتن بده این جواب اظهارنامه رو یک وکیل خوب خانواده بنویسه و ارسال کن و من اتفاقی در برنامه رادیویی با شما بعنوان وکیل معروف خانواده آشنا شدم ومتوجه شدم شما بهترین وکیل خانواده در تهران و بهترین وکیل خانواده در ایران هستید چون بیش از 6 برنامه جدی رادیویی و تلویزیونی از شما بعنوان بهترین وکیل خانواده دعوت کردند ممنون میشم برای تنظیم اظهارنامه تمکین برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید 

 

باتشکر ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت دیدن

 برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل

 

و

 

و

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی