وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دست نوشته بخشش مهریه بصورت عادی قبوله! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم از منطقه مرزداران تهران بنده حدود 2 ماه پیش بصورت احساسی و بدون اطلاع پدرو مادرم اقدام به بخشش مهریه کردم منتها بصورت دست نویس و روی کاغذ عادی حالا شوهرم می گه من این رو بعنوان سند به دادگاه خانواده ارایه می دم و طلاق ات می دم و هرکسی می ره دنبال کار خودش من میخوام این سند ارایه شده رو با وکیل یعنی سند ارایه شده ابطال مهریه رو با وکیل باطل کنم و اصلا سند بخشش مهریه رو قبول ندارم الان این دست نوشته مهریه نمیدونم بضرر من تموم میشه ویا خیر ! ومتن بخشش مهریه روی کاغذ اعتبار سند رسمی رو داره ویا خیر چون شاهد هم داره ! ومحکمترین سند برای بخشش مهریه واقعا چی هست ! واین متن متن بخشش مهریه بدون بازگشت محسوب میشه ویا خیر ؟ وصلح مهریه قابل بازگشت هست ویا خیر ؟ ممنون میشم برای مساعدت بنده وپاسخ به این سوالات حقوقی به من وقت مشاوره حقوقی حضوری بدید ! 

 

باتشکر ممنون از برنامه خوبتون در رادیو 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

وکیل 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی