وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل نازی آباد برای انجام کار وکالت دادگاه کیفری بعثت 

 

با سلام جناب وکیل دکتر وکیل اکبر فتح اللهی ما توی محله نازی آباد تهران سکونت داریم من بدنبال وکیل نازی آباد بودم که متوجه شدم حضرتعالی دفتر وکالت نازی آباد دارید جناب وکیل من یک پرونده کلاهبرداری دارم که میخوام برای به نتیجه رسیدنش از وکیل نازی آباد که دفتر وکالتشون در نازی آباد باشه استفاده بکنم چون مجتمع قضایی بعثت تهران به دفتر وکالت نازی آباد و کلانتری نازی آباد میخوره و اون طور که بمن گفتن بهتره وکیل نازی آباد برای جمع کردن پرونده وکالت کیفری من جلو بره پرونده وکالت من در شعبه 1157 شعبه مجتمع قضایی بعثت هست که همون طور که گفتم در مورد تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری هست که البته من شاکی هستم در این پرونده امروز که رفتم روی پرونده گفتن پرونده رفته در کلانتری نازی آباد و بهتره از وکیل نازی آباد برای دفاع وکالتی توی پرونده کلاهبرداری استفاده کنی که البته من دفتر وکالت نازی آباد شما رو ترجیح می دم باتشکر 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل نازی آباد 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی